Pinig

Ibland blir jag så arg på mig själv för att jag är såååååååååå pinsam. D: 
Och idag är det en sådan dag! Varför kan man inte ha ett sånt där halsband som Hermione i HP har, så att man kan gå tillbaka i tiden och ändra allt som har gått fel. :C Men neeeejdå sådana halsband ska självklart inte existerar, så istället sitter jag nu här och skäms ihjäl. Usch. 

I morgon måste jag tillbaka till min kära gymnasieskola för att hämta ett betyg. Känns sjukt onödigt att åka in dit för att bara hämta det, men har inte direkt något val eftersom att dom ABSOLUT inte kunde skicka sådant på posten. Bläää kommer ha 0 kr efter det. 

Hmm byter samtalsämne.... jag var hos frisören idag och nu är mitt hår jätte mjukt och glansigt. :'3 Kan inte sluta att peta i det. Dock så är det lite för mjukt, håret bara fladdrar i mitt ansikte och vägrar sitta kvar i tofsen. D: Ajaja inget tuggummihår kvar iallafall! 

Något som jag verkligen hatar när jag är hos frisören är när man har en stor spegel framför sig, sen ska man sitta och där kolla på sig själv i 45 min. Efter ett tag börjar man se skumma saker med sitt utseende. Idag såg hela jag väldigt skev ut. Jag såg ut som någon lustig, blek seriefigur jämfört med frisören. >___< Inte okej. 
Frisörstolen hade rumpmassage me, det var lustigt... 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0