Tranås

I går var jag i Tranås och såg Thomas Stenström med Sara, Johanna, Ville och Sofia. :3
Det var så sjukt kul att dansa och sjunga tills man blev alldeles hes. Jag kunde inte prata normalt på hela kvällen/morgonen. >___< Tihi och jag drog i Thomas finger en gång och så peta jag på honom när han gick förbi hohooh. Nu är jag lite lyckligare faktiskt. :'3
 
Det var faktiskt en mycket lyckad kväll/morgon tycker jag. 
Johanna och jag åkte väl hem runt 7-8 på morgonen. Så var jag tvungen att vänta på tåget till Motala i 50min i Mjölby. ;C Det var lite surt eftersom att jag hade varit vaken hela natten, men till sist kom jag hem och sov till 4. :D
 
Hmm men jag glömde min mobilladdare hemma hos Sara och ingen av laddarna jag hade här hemma funkade hmmm...eller dom funkar om man har mobilen inkopplad till laddaren men den dör så fort man drar ur den. >___< Vet inte riktigt hur jag ska göra med det. Datorn är också paj...eller iallafall själva hålet som man stoppar in laddaren. Den är så sjukt glapp, så måste vrida och vända på laddaren en massa. >__< Snart får jag väl världens stöt! Allt jag tar i går sönder. D:
 
Jag hade typ inga egna bilder så snodde av Sara.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0