4 April

Glad Påsk!
Inte för att min påsk är så glad men iallafall! Jag har fått magsjukan och det suger ganska så hårt... Kräktes en gång i går vid 7 och så klockan 12 i natt, annars har det inte blivit något mer. Har dock suttit uppe hela natten och försökt att inte kräkas, vilket har varit sjukt ansträngande. Jag skulle egentligen till Gekås idag, men så blev det icke...Mycket synd, jag som hade längtat efter det. Jag förstår inte varför jag alltid ska bli sjuk när det är lov, hur skumt som helst! På loven ska man göra roliga saker, inte ligga hemma o spy, usch!!!
 
Jag har inte vågat äta på hela dagen heller, så jag börjar bli sjukt hungrig. Ska man våga äta? Tänk om jag börjar må illa igen då. :C Det är så obehagligt att kräkas. Ni får gärna komma med tips på någon bra film, för det börjar bli sjukt segt att bara ligga här som en strandad val. 
 
Här kommer lite hårinspiration. Det får mig iallafall på lite bättre humör. ;C
Skulle jag passa i tunna dreads tror ni?
 
 


Kommentarer
mamma

Tur att det inte blev värre!
Kommer ihåg då du var Kräksjuka en hel jul du var 8år.
Dreams. .hmmm, sliter det inte håret enormt? Så man får klippa kort då man tröttnat...bara undrar😉

Svar: Usch det var jobbigt ;(

Mitt hår är ju redan slitet! Och nej man kan kamma ut dom om man inte skulle vilja ha dom längre ;P
Carolina Wirell

2015-04-04 @ 20:00:20
Hannah

Awwh det låter inte kul, krya! D: Jaa dreads all the way~

2015-04-04 @ 20:30:28
URL: http://nouw.com/Demondoll


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0