TBT

Jag mår verkligen inte bra.
Jag har gått och blivit sjuk igen! Det känns inte som att jag är något annat än sjuk. Men jag antar att det blir så när man jobbar på en massa förskolor.

Jag kan knappt andas eftersom att näsan är genomtäppt och jag har ständig rethosta. Av någon skum anledning så har jag sjukt ont i tungan och revbenen me. T-T Jag hoppas verkligen att kroppen orkar jobba i morgon. Wäää jag har inte tränat ordentligt på 2-3 veckor, vilket är hemskt! Jag vill bara vakna upp i morgon och vara frisk. Som tur är så är det fredag i morgon, så snart är det helg och då får jag vila ut! :D Wohooooo!
 
Nu ska jag inte klaga mer för nu jag ska lägga mig ner i sängen med en kopp honungsvatten och kolla på någon rolig film.
 
Idag är det torsdag så då kör vi på en ThrowBack Thursday.
Jag var en riktig pingla när jag var liten!
 
 


Kommentarer
Maarten

haha sötunge :D

Svar: Haha men visst var jag!
Carolina Wirell

2015-04-16 @ 21:09:18
Anonym

Vilken tjockis xDxD

Svar: Käft, jag var söt
Carolina Wirell

2015-04-16 @ 21:50:59
mamma

Kramgoding!😚Krya på dig❤

Svar: Tack detsamma! 😘
Carolina Wirell

2015-04-18 @ 08:44:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0