15 feb

Jag har inte bloggat på 2 veckor hehe.
Anledning till det? Jag har både varit upptagen med jobb och annat.
 
Förra helgen var jag i Örebro och träffade min gamla kompis Sahar. Den här helgen har jag varit på Where's the music i Norrköping tillsammans med min kompis Olof. Så har det också varit en massa jobb på vardagarna, men det är skönt att man har haft fullt upp! ^^
 
Tyvärr så har jag inga bilder ifrån Örebro men jag har iallafall några kort och några korta filmer på Ulrik som jag såg i Fredags hihi. Det var mysigt. Han sjöng sina nya låtar som han hade skrivit tillsammans med Jonas Gardell, så det var kul. Låtarna var sjukt bra me, jag längtar tills han släpper dom! Ulrik är verkligen gjord för att sjunga på svenska, det är då han är som bäst enligt mig. 
 
Självklart så var det inte bara Ulrik som spelade på Where's the music, vi kollade på massa andra också, men Ulrik var bäst! Jag har visst gått och blivit ett stort Ulrik fan bara sådär haha. Men jaaaaaaou det var kul, nu är jag sjukt seg och trött och lär bara ligga o dega i sängen hela dagen. 
 
Hoppas ni hade en fin alla hjärtans dag i går! Själv så firade jag den inte, jag har nog aldrig riktigt firat den dagen. Så jag ser den nog mest som bara en vanlig dag.
Men visst så blir man lite avis på alla dom som firar den dagen med mys och pys. ;3
 
 
 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0