30 dagar.

Så nu kommer äntligen den där listan!
Jag behöver verkligen lite hjälp med bloggandet då jag har blivit usel på det.
Jag tog några "frågor" ifrån andra listor och så kom jag på en del själv. ^^
Vi får se om jag börjar med Dag 1 i morgon eller idag. Det beror på om jag orkar rita idag eller ej.
 

Dag 1. Ett självportätt.
Dag 2. Om jag skulle byta utseende med någon så skulle jag byta med...
Dag 3. Mitt senaste inköp.
Dag 4. Rita en katt medans du blundar och lägg upp en bild på teckningen.
Dag 5. Det här åt jag idag.

Dag 6. En plats som jag vill besöka.
Dag 7. 3 saker som ni inte visste om mig.
Dag 8. Min vardagssminkning
Dag 9. Mina favoritskor.
Dag 10. Vilka sminkprodukter använder jag?

Dag 11. Min dag.
Dag 12. Två saker jag längtar efter.
Dag 13. En låt som jag aldrig tröttnar på.
Dag 14. Min familj.
Dag 15. 3 saker som jag är mindre bra på.

Dag 16. Såhär ser jag ut utan smink.
Dag 17. Min önskelista.
Dag 18. Dagens outfit.
Dag 19.En gamla, en halvgamla och en nya teckning som jag har ritat.
Dag 20. Dåliga vanor.

Dag 21. No mirror makeup challenge.
Dag 22. Det fulaste plagget i min garderob.
Dag 23. Min favoritpryl.
Dag 24. Kändiscrush.
Dag 25. Mitt stjärntecken, stämmer det in på mig?

Dag 26. Min lägenhet.
Dag 27. Vilka appar använder jag mest?
Dag 28. En person som jag tycker om.
Dag 29. Någon som får mig att skratta.
Dag 30. En bild av mig själv som barn



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0