8 dagar senare

Heeeeeeej!
Jag har inte bloggat på 8 dagar, men folk har visst varit inne och kollat ändå, kul! 
Jag har ett tråkigt liv därför har jag typ inget att skriva om haha. 
 
Nej men vad har jag gjort?! I måndags så var jag och träffade en syv. Han hjälpte mig att leta rätt på några frisörskolor som man kunde få betalda utav kommunen om hade tur, annars brukar det kosta väldigt mycket att gå på frisörskola. Så dom ska jag troligen söka till. Den ena var i Malmö och den andra i Stockholm.
 
Vad har jag mer gjort? Tränat, sovit, ätit och så i går så var jag  på Katapulten i Norrköping med min kompis Olof och lyssnade på lite musik och kollade på lustiga danser haha. Det var kuuuuuuuuuul och skönt att komma ut lite, det var längesen. 
 
Så...den där listan som jag hade börjat på hmmm...det blir lite mycket om jag ska göra alla dagar som jag har missat nu på en gång. Så jag antar att jag fortsätter där jag slutade,
"Dag 5. Det här åt jag idag".
 
"Tyvärr" så har jag inga bilder på det jag åt idag. Men såhär brukar iallafall alltid min frukost se ut.
Müsli med frukt och nötter, naturell yoghurt och frysta hallon och blåbär.
Muuuuuuummmmsssssssss.
Då vet ni det! 8D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0