Dag 3. Mitt senaste inköp

Jag var nyss hos optikern.
Det var läskigt. Han la någon gul vätska i mitt öga så nu känns det skumt. :C 
Hmm och min syn hade visst inte förändrats något sedan sist. Det är bra, jag som trodde att jag var blind.
 
På vägen hem stannade jag till vid Östenssons och hämtade ett paket ifrån Nelly.
I paketet så fanns det:
♦En überlång svart kofta
♦En lurvig svart kofta
♦En grön sammetskjol
♦Ett grått pololinne

♦En svart bustier
 
Allt var jättebilligt (eftersom att det var på REA) och satt perfekt!
Jag har alltid sådan tur när jag beställer saker. Jag tror inte att jag någonsin har råkat beställa något som varit för litet eller stort, det är skönt!
 
Nu får jag nog ta en liten paus ifrån shoppandet. Min garderob svämmar snart över.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0