23 Juli

Hallå hallå!
Det är superbra uppdatering på den här bloggen som vanligt wiie.
Ne men jag har jobbat en massa och då blir man trött och då orkar man inte blogga, så är det bara!

 

Det är bara en vecka kvar på sommarjobbet, sen kommer jag vara 1000 gånger piggare! :D
Idag på jobbet så skulle jag gå in i köket för att hämta en sak då det plötsligt flög något emot mig. Jag sprang skrikandes ut därifrån, jag har nog inte blivit så rädd på väldigt länge, usch. Då kanske ni undrar vad det var som flög emot mig? Jo det ska jag berätta.

 

Det var en skata som hade flugit in genom fönstret på något tokigt vis. O den fick la panik när jag kom inklampandes där, säkert lika mycket panik som jag fick. Jag var sjukt lättskrämd efter det och skrek utav minsta ljud och rörelse haha. Jag är otroligt lättskrämd.
Men djur och kryp som flyger in genom fönstret ogillar jag stark som ni kanske redan vet.

 

Hmm i går tappade jag min piercingkula. :C Jag tappar den alltid! Kanske för att kulan egentligen inte ens passar på ringen, men ajjaja. Så jag beställde en bunt nya. Det värsta var att jag råka beställa det i pappas namn eftersom att kontot jag hade på den sidan var gammalt. :C Så nu kommer dom skickas till pappa. Fel adress var det me, det var vår gamla adress som vi hade när vi bodde i stan. Dom har redan skickat iväg paketet me. Jaaaa dom lär ju aldrig komma fram. Attans!

 

I morgon ska jag och Sara dra in till Linköping efter jobbet. Först ska vi (jag blir så galet pepp bara av tanken) boka tatueringstid! För jaaaaaaaaaaaa äntligen ska jag tatuera mig igen. :D
Wiiie wiiiie så pepp, hoppas jag får en tid snart! Efter det ska vi på bio och se Paper Towns, för den ska visst va bra.

 

Ajja nu ska jag duscha dreadsen, äta och kolla på Orange is the New Black.
Ha det bra!

 
 
 
~Tänk om man hade färknar. Så otroligt fint och sött. Jag kladdade lite i facet och drömde mig bort.~
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0