Badkläder

Det är sommar och jag måste skaffa mig en ny bikini!
Jag tycker att det är sjukt svårt det där med badkläder. Det är sällan man hittar en bikini som både är fin och sitter bra. Förra året köpte jag en jättesöt prickig baddräkt, men jag använde den aldrig. Jag antar att jag inte riktigt passar i badräkter, även fast det är sjukt sött!
 
Men aa, så i år får det bli en bikini helt enkelt. Senast jag köpte en bikini var nog när jag var i London, vilket var ett bra tag sedan. Här under hittad jag 6 stycken fina små bikinisar som jag gärna skulle vilja ha.
Vilken tycker ni är snyggast?
 
 
1  2  3  4  5  6


Kommentarer
Sarah

Ja älskar bikini :)

2015-07-10 @ 21:40:16
URL: http://CheerSarah.devote.se
Anonym

2,4

2015-07-11 @ 07:38:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0