En massa kläder

I går var jag i Linköping och tittade på REAN.
Jag hittade galet mycket!
Muggar, underkläder, smink, matta, glas, pärlor till håret och en hel del kläder.
Allt var på REAN förutom sminket och ett par shorts.
Så nu är jag hur nöjd som helst! 
 
Hmmm jag lovade att visa lite kläder ifrån Mad Lady och Monki som jag köpte för ett tag sedan...men det gjorde jag aldrig heheh. Så här kommer en gif på lite blandade kläder som jag köpt senaste tiden.
 
Det är lite surt att jag inte är ledig något nu under sommaren (förutom helgerna då). Jag ska sommarjobba hela Juli månad och börjar nu på Måndag. Men det ska samtidigt bli kul att tjäna en massa pengar huhu. Då kanske jag äntligen har råd att tatuera mig. <3 Det som är surt är att jag inte kan använda mina korta shorts och mina magtröjor när jag jobbar haha. Nästan hela min garderob består av sådana kläder, men det känns lite opassande att vara klädd så på jobbet.
Men snyggt är det!
 
 
Gul/vit klänning - Monki
Vinröd magtröja - H&M
Shorts - Monki
Blommig sport zip up - Monki
Byxdress - H&M
Transparent kofta - H&M
Solros shorts+ magtröja - Mad Lady (Ogillar shortsen något enormt)
Randig magtröja - Monki
Hängslekjol - Monki (Otroligt skrynklig haha)
 
Ponyo springer runt...
 


Kommentarer
mattefitness

Härligt när man finner så mycket fint!

2015-07-02 @ 14:39:14
URL: http://mattefitness.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0