Orange is the New Black

Min helg har bestått av massa serietittande.
Jag har börjat kolla på Orange is the New Black, eftersom att folk har sagt att den serien är bra och jag kan inget annat än att hålla med om det. När jag väl börjat kolla så kan jag inte sluta. 
 
Även fast serien är bra så har den här helgen varit sjukt tråkig. Jag hatar att inte ha något att göra, jag får lite småpanik av det. Varmt har det också varit, för varmt för min smak. Sommaren är underbar, jag älskar att ha kortbyxor och att man blir brun och fin. Men jag måste faktiskt erkänna att jag är en höstmänniska.
 
Jag var ute och sprang lite i lördags och det kändes som att jag skulle smälta bort! Jag har nog aldrig svettats så mycket. Så efter det blev det att tvätta mina dreads för första gången på 2 veckor. Det kändes underbart, dom kliar mindre nu också. Jag vet att jag kanske inte borde ha tvättat dom(eftersom att dom fortfarande är väldigt nya), men jag skulle känna mig så otroligt äcklig om jag inte hade gjort det efter den där svettiga joggingturen haha. Nu är dreadsen superfluffiga!
 
I morgon är det första dagen på mitt sommarjobb. Är jag nervös? Japp, lite faktiskt.
Jag börjar redan halv 7 så jag antar att jag får gå och lägga mig tidigt i kväll.
Men det är inte lätt att somna när det är såhär galet varmt gaah! :c
 
 
 
 


Kommentarer
Mamma

Du skulle tagit en cykeltur ut hit idag om du hade så tråkigt! ( med eller utan penslarna😉) Fläktar lite skönt då man cyklar! För idag har det knappt blåst ens här.

2015-07-05 @ 20:19:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0