Att äta skor

Idag när jag skulle upp på vinden för att hämta mina gamla mangaböcker (för att jag var uttråkad), så hittade jag dom här skorna!
 
Det är min mammas gamla skor. Visst är dom snygga? Jag har letat efter dom ända sedan jag flyttade och äntligen hittade jag dom! Tyvärr så hade råttorna hittat dom innan mig och tuggat på skorna. :c
Jag ska försöka att måla i det som är tuggat, vi får se hur det blir!
 
Vad har jag gjort idag då?
Joo, först var jag på spa med min syster (vilket var väldigt avslappnande), sedan sov jag i 1000år tills min mor ringde och väckte mig och frågade om jag ville me ut och jogga. Joggingturen gick bra, och jag tror nog att Broloppet kommer att gå galant i September!
 
Snart är det Bråvalla me!
Det är bara en vecka kvar. 22-23 Juni blir det att göra dreads och sen BRÅVALLLLLA. Gaah jag är så taggad! :D Jag beställde lite finfina kläder ifrån Monki och Madlady förut (som jag kan ha på festivalen). 
Hmmm och dom lär komma någon gång i veckan, så då ska ni få se. :DDDD
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0