7 Mars

 Jag har inte riktigt haft ork eller lust att skriva hmmm...
Inte för att jag inte har gjort något, för det har jag, jag har haft fullt upp!
Men ibland så tappar man bara lusten.
 
Vad har hänt i veckan då?
Träning och jobb! Och så var jag på intervju i Kolmårdens djurpark i Torsdags. Det gick väl helt okej, jag tror dock inte att jag får jobbet. Det var så många duktiga där och dom flesta hade massor av erfarenheter, vilket inte jag har. Jag förstår inte ens hur jag lyckades komma till gruppintervjun haha...ganska galet faktiskt eftersom att det var så sjukt många som hade sökt.
 Men det var helt klart den roligaste intervjun/gruppaudition som jag varit på!
 
Idag så var jag först i Linköping ett tag med Judith, vi shoppade och åt frozen yogurt. Jag köpte lite smink, en färgbomb, en borste, 2 tröjor och ett par byxor...det låter mycket såhär nu efter haha. Men sakerna behövdes verkligen. Dock så glömde jag att köpa linsvätska som jag verkligen behövde. :C Aja!
 
Efter det drog jag till Mjölby och umgicks med Olof, vi lagade mat och åt med hans familj så kollade vi på en film, sen blev jag galet trött o åkte hem haha. Jag är typ fortfarande trött efter intervjun på Kolmården, i morgon lär jag sova galet länge! Så måste jag städa och tvätta me...usch så tråkigt! Men det behövs verkligen, så det är bara att bita ihop!
 
Godnatt! 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
sara

haha jag har linsvätska du kan få om det inte ska va någon speciell!:3

Svar: Wiiiie! Nää bara helt vanlig tror jag :o
Carolina Wirell

2015-03-08 @ 10:54:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0