6 dagar & 1 månad

 Idag var det en sådan dag då ögonen inte riktigt ville följa me.

(Jag vet inte hur många kort jag tog, läskigt många antar jag.)

 

Mitt hår är mörkt som natten och jag är ganska missnöjd med det. Men håret ser såååååå mycket bättre ut än vad det gjorde i början av den här veckan. Jag förstår inte ens hur det kan vara så överdrivet mjukt och glansigt även fast jag ändrat färg på det 1010 gånger den här veckan. Det måste vara ett mirakel!

 

Jag minns inte att det var såhär besvärligt att färga över rött hår. Men nu lär jag aldrig glömma det.
Nu blir det inget mer färgande iallafall. Jag får låta solen göra resten av jobbet. Peppa dreads nästa månad!

 

Nog om hår.
I torsdags så firade vi Sara som fyllde 20 år! Eller vi och vi, det var jag, Emma, Sara och Olof.
Wiie vilket party, ne men det var trevligt! Det var dock bara Sara och jag som drog till krogen efter sen och dom spelade förvånansvärt bra musik, det gillas!

 

Tänk att om 6 dagar och 1 månad så är det min tur att fylla 20.
Då är jag inte längre någon tonåring.
LÄSKIGT!

 

 

 
 
 


Kommentarer
Hannah

Så fint håret blev! :D

Svar: Tycker du? Lite för mörkt enligt mig :<
Carolina Wirell

2015-05-03 @ 19:55:46
URL: http://nouw.com/ilikeitspookeh
Höh

Håret ljusnar alltid när man tvättar det också 😊

Svar: Så sant så!
Carolina Wirell

2015-05-05 @ 02:45:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0