Bal, banan och bio

Idag vid halv 10 så tog jag tåget in till Linköping för att träffa Madde.
Om 2 veckor så är det bal och jag har fått äran att fixa hennes hår! :D
Så idag experimenterade vi lite. Jag är långt ifrån ett proffs, men jag tycker ändå att det gick ganska bra! Här under ser ni bild på några av frisyrerna.

 

Efter att jag hade fixat Maddes hår så träffade jag Sara på stan. Vi gick runt lite i affärer och åt subway i solen. Underbart! Så var vi på Bild-esteternas utställning, mycket fina saker! Nästan bättre än utställning som jag och min ex klass hade året innan.

 

Efter det blev det bio.
Vi såg Insurgent och den var bra även fast jag knappt kom ihåg 1:an.
Nu är jag trött. Det känns som att jag hunnit med otroligt mycket idag! 
Nu blir det att äta resterna av biogodiset och kolla på lite Awkward.
Imorgon lär jag sova länge.

 

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0