Nya kläder

 Det var ett tag sedan jag gjorde gifs på nya kläder och så som jag har köpt,
så här kommer 2 gifar.
Jag har äntligen köpt en hatt (fast man ser den knappt på gifen haha). Jag har velat ha en i 1000år, så nu äntligen köpte jag en. Vi får väl se om den passar på huvudet sen när jag skaffar dreads (om typ en månad), det gör den nog inte. :C

I går hittade jag också ÄNTLIGEN ett par Adidas i min sotorlek wohoo! Dom var dock helvita, men det gör inget för dom var otroligt fina! Jag beställde ett par vita med svarta ränder på från Junkyard, men dom var för små. :( Dom här skorna är väldigt svåra att få tag på just nu, så om någon är sugen på ett par Adidas original superstar i storlek 6 så får hen gärna köpa dom för 980kr, annars skickar jag tillbaka dom. :DDD
 
 
Hatt-H&M
Kofta-Monki
Not your girl magtröja- H&M
Shorts-Monki
Vita Adidas-Någon okänd skoaffär i Linköping
Svart/vita Adidas-Junkyard
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0