Tusen bitar

Vilken underbar dag.
Det regnar, det regnar väldigt mycket.
 
I morse tappade jag min älskade mobil i golvet för 110 gången den här månaden, vilket ledde till sprickor över hela skärmen. Det kändes inte alls bra.
 
Det är som att mobilen bara glider ur mina händer.
Jag förstör alltid tekniska saker. Jag kanske borde undvika dom, för nu är jag ledsen, väldigt ledsen.
Jag hatar att ha krossad skärm. :'(
 
Det kanske är för sent nu...
men NU ska jag beställa ett skal och nytt skärmplast så att det inte blir fler sprickor.
Om det nu kan bli värre... 
 
 


Kommentarer
du vet vem

allting kan gå itu, din Nexus kan gå i tusen bitar

Svar: Wäää :'(
Carolina Wirell

2015-05-19 @ 14:58:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0